marți, 10 martie 2015

Educatia nonformala si #raftulcuinitiativa

Dupa absolvirea cursurilor de la Predeal, odata intoarsa acasa, adica la biblioteca, am incercat sa implementam ce am invatat sub minunata indrumare a formatoarelor noastre de la Pro Vobis Cluj Napoca.
Si pentru ca e vacanta si suntem putin mai liberi, ne-am intalnit astazi cu voluntarii pentru primul curs de educatie nonformala, la ora 11, la biblioteca... Am deschis "cutia cu minuni" primita de la Pro Vobis, am vorbit despre educatia non-formala, despre ”Small Steps”, despre Flash Mob, Biblioteca...Vie, despre Teatru Forum... si, ne-am jucat. :) 
Imagini pe https://www.facebook.com/crina.steliana/media_set?set=a.909086875803268.1073741869.100001058913490&type=3
Au avut loc mai multe cursuri destinate dezvoltarii si formarii voluntarilor inclusi in proiectul ”Biblioteca din livada” si anume:


-          Cursul de educatie nonformala – dezvoltarea creativității-  condus de trainer -voluntar Anamaria Săndulescu la care au participat un număr de 13 voluntari – 04.02.2015.  Am deschis "cutia cu minuni" primita de la Pro Vobis, am vorbit despre educatia non-formala, despre ”Small Steps”, despre Flash Mob, Biblioteca...Vie, despre Teatru Forum, am învățat să negociem... si, ne-am jucat.
-          Cursul de educație nonformală – metode de educație nonformală- Biblioteca Vie, condus de trainer Crina Popescu la care au participat un număr de 18 voluntari în data de 28.02.2015.
-          Curs de educație nonformală destinat copiilor și derulat în cadrul Cercului de lectură, grupa de vârstă 11-14 ani, condus de trainer Crina Popescu la care au participat un număr de 10 copii în data de 24.02.2015 pentru Teatru Forum.
Crearea unui club al adolescenților - ”Small Steps”, care prin metode nonformale (biblioteca vie, teatru forum, flashmob, povestiri digitale) vor scoate în evidență problemele comunității și vor participa la dezbateri lunare pe tema non-discriminarii, reprezinta unul dintre obiectivele Programului de voluntariat "Biblioteca din livada" .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu