vineri, 25 septembrie 2020

School Mind 20.20

H.Ch.Andersen spunea - ”Viața fiecărui om este un basm scris cu degetele lui”...și noi chiar credem acest lucru! Am demonstrat-o de multe ori! Stă în puterea noastră să aducem un strop de fericire în jurul nostru? Cu siguranță! Iar dacă nu știm cum, învățăm de la cei mai buni! Astfel, o echipă formată din trei tinere implicate și determinate, au învățat de la mentorii Fundației Noi Orizonturi cum pot să schimbe realitatea aceasta cruntă cu care ne confruntăm cu toții, copii, părinți, dascăli! Prin School Mind își propun ca în această vară să învețe copiii cum să recupereze materia pierdută în perioada Covid prin joacă și distracție! Și-au propus să organizeze la Pietrari o Școală de vară online pentru copii, care se va desfășura pe parcursul a două săptămâni, în zilele de miercuri și joi, zile în care vor organiza ateliere educaționale on-line de recuperare a materiei pierdute în perioada pandemiei de către elevii claselor I-IV folosind jocuri create de ele în AppInventor, Unity și WordWall. În plus, fetele noastre vor realiza și vor pune la dispoziția școlii o trusă ce conține corpuri geometrice și jocuri Tangram de dezvoltare a perspicacității și viziunii în spațiu, toate acestea construite de ele în programul OnShape, programate și imprimate 3D. După atelierele de comunicare, științe și limba engleză la care vor participa cei 20 de copii din cls. a IV-a de la școala noastră, vor urma ateliere de realizare a aplicațiilor didactice în aceleași programe, dar și de imprimare 3D, destinate cadrelor didactice. Am început să scriem basme, împreună, pentru acești copii în așa fel încât viața lor să se schimbe radical! Prima zi a Școlii de vară School Mind a avut loc ieri! La deschiderea școlii au participat copiii clasei a 4-a împreună cu învățătoarea lor, doamna director a școlii din Pietrari, doamna director educativ și doamna bibliotecară. Pentru început le-am vorbit partcipanților despre proiectul EduLab și despre cum se va desfășura atelierul zilei, apoi am folosit un joc de cunoaștere creat pe WordWall descoperind pasiuni și preferințe. A urmat să lucrăm pe Jamboard unde am recapitulat împreună cu ei scrierea ortogramelor, am identificat părțile de vorbire și am alcătuit propoziții care conțineau cuvinte cu formă asemănătoare, dar cu sens diferit. Tare ne-am distrat cu quizz-uri create de fete cu ajutorul cărora am recapitulat scrierea corectă a cuvintelor. A fost o zi pentru care echipa s-a pregătit mult timp, dar putem afirma că suntem mândre de ce am reușit să facem împreună cu elevii deoarece aceștia au fost încântați de activitățile pe care le-am realizat cu ei și tare ne-am bucurst când au afirmat că învățatul combinat cu distracția îi atrage mai mult pentru învățarea materiilor predate la școală. Ne-am bucurat că îi putem ajuta pe elevi să își amintească anumite noțiuni, ne-am bucurat de entuziasmul lor care ne motivează să dezvoltăm proiectul în continuare. Al doilea atelier School Mind - Atelierul de engleza prin joc - a avut loc vineri, 28.08.2020! Copiii inscrisi la acest atelier își vor putea îmbunătăți abilitățile de conversație în limba engleză prin intalniri creative și distractive ce se desfasoara in siguranta, in on-line, de la biblioteca! Iata cum ne distrăm, citim, ne jucam și învățăm limba engleza! Impreuna! Atelierul nostru, sustinut de echipa School Mind alcatuita din Cosmina, Laura, Ana si Gabi, le propune copiilor să învețe, prin jocuri create in Unity, AppInventor, Quizizz, dar si prin conversatie, noțiuni din limba engleză care să îi ajute pe cei mici să recupereze materia pierduta in aceasta perioada sau chiar sa își facă noi prieteni, din alte tari, cu ușurință. Copiii vor învăța să se prezinte, să vorbeasca despre călătorii la mare sau la munte, vor discuta teme interesante, toate acestea prin intermediul jocurilor educative create de echipa ce coordoneaza Scoala de vara School Mind, îmbunătăţindu-si astfel abilităţile conversaţionale.



Imagini proiect

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu