luni, 16 ianuarie 2023

Eminescu, un singur dor

 Am sărbătorit în avans 𝐙𝐢𝐮𝐚 𝐂𝐮𝐥𝐭𝐮𝐫𝐢𝐢 𝐍𝐚𝐭̦𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥𝐞, în data de 13 ian.2023, alături de cei mai simpatici copii...















👧🧒: elevii clasei a II-a de la Școala Gimnazială Pietrari, coordonați de dl. înv. Marius Sobolu.
✨✨ După prezentarea câtorva volume ce cuprind poezii, basmele, proza sau cugetările scrise de poetul nepereche al neamului românesc, volume ce se află în colecțiile Bibliotecii Pietrari, le-am vorbit micilor școlari despre prietenia dintre marele poet 𝐌𝐢𝐡𝐚𝐢 𝐄𝐦𝐢𝐧𝐞𝐬𝐜𝐮 și scriitorul 𝐈𝐨𝐧 𝐂𝐫𝐞𝐚𝐧𝐠𝐚̆, despre poezii, cultură, patriotism și… bibliotecă.
📖Am citit poezii, am colorat ”Somnoroasele păsărele” și am completat o fișă de lucru ce cuprinde câteva aspecte, esențiale, din viața Luceafărului poeziei românești, informații ce vor rămâne în memoria micilor școlari.
La finalul întâlnirii, mi-au făcut și o surpriză, nesperată: au cântat celebra romanță inspirată de poezia “Sara pe deal”. Cu mare bucurie, m-am alăturat! Și am cântat! Din suflet!
👏👏👏
Felicitări
dragilor! Ați fost minunați!❤️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu