marți, 11 decembrie 2012

Dulce Romanie!

1 decembrie 2012 - ZIUA NATIONALA A ROMANIEI - a fost sarbatorita la biblioteca noastra alaturi de elevii Scolii cu clasele I-VIII Pietrari. O zi frumoasa in care am vorbit de istoria, obiceiurile si traditiile, gastronomia si obiectivele turistice intalnite in regiunile istorice ale Romaniei prin prezentari Power Point realizate la biblioteca, am cantat si am spus poezii in care ne-am adus aminte de stramosii nostri. Si pentru a sarbatorii asa cum se cuvine "Dulcea Romanie"ne-am indulcit cu prajituri specifice fiecarei provincii din tara noastra, de la placintele dobrogene la tartele cu fructe si de la pasca moldoveneasca la placinta cu prune olteneasca...
Un moment deosebit al sarbatorii noastre a fost cel creat de doua fetite minunate, Rebecca si Livia. FELICITARI, FETELOR!!!!
Imagini "Dulce Romanie"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu