marți, 12 aprilie 2022

,,Prietenie pe o ...sfoară virtuală", ediția a X-a

 Proiectul Internațional ,,Prietenie pe o ...sfoară virtuală", ediția a X-a, inițiat de Centrul de Excelență pentru Copii din cadrul Bibliotecii Județene "George Barițiu" Brașov, coordonator Butnariu Melania Luana, la care suntem parteneri, a început astăzi la Biblioteca Publică Pietrari alături

de partenerii locali, elevii clasei a II- a de la Școala Gimnazială Pietrari, coordonator profesor învațământ primar Raluca-Elena Nastasie .



Proiectul dedicat celebrării operei scriitorului Antoine de Saint - Exupery a avut în atenție cartea ,,Micul Prinț", cea mai populară carte în rândul copiilor, volum care a devenit una dintre cele mai traduse cărți din toate timpurile.
Am citit fragmente din cartea recomandată, dar și din cărțile din colecția "Învață cu Micul Prinț", am colorat și decupat, am fost geografi și cercetători, am experimentat erupții vulcanice și am visat că o să zburăm până sus, la stele. ✨✨✨
Lucrările realizate de micii exploratori au fost expuse pe o sfoară în biblioteca noastră.
Felicitări
, dragii mei! A fost o plăcere, ca de fiecare dată!
Mulțumiri doamnei învățătoare Raluca-Elena Năstasie pentru sprijin și implicare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu