marți, 24 iunie 2014

La revedere, dragii mei!

..."Timp,
Incotro mergi?
Spre ce meleaguri noi, grabit, alergi?
Cum
Poti intr-o zi
Sa schimbi in oameni mari niste copii?"...
Anii de școală au luat sfârşit şi pentru boboceii din 2010. Pe porţile școlii noastre va ieși o nouă serie de absolvenţi. Noi, cei mari, am încercat să ne facem datoria şi faţă de această generaţie. Ne-am străduit să le transmitem informaţii, să le formăm deprinderi, competenţe, abilităţi şi să-i ajutăm să-şi însuşească un sistem corect de valori. Sunt sigură că ne vor mulţumi, peste ani, pentru tot ceea ce am făcut pentru ei.
Personal, mă simt ataşată de aceşti copii. Mă leagă de ei amintiri frumoase. Cu mulţi dintre ei am desfăşurat numeroase "nebunii" în biblioteca ”mea”. La despărţire, zilele acestea, nu am putut să le spun prea multe cuvinte. Ceea ce am avut să le spun, le-am spus de-a lungul anilor. Sper să îşi amintească cu plăcere de tot ce am făcut împreună şi să nu uite învăţăturile pe care le-am transmis. O parte dintre ei nu ne vor uita şi vor reveni, din când în când, alături de noi. Noi îi vom aştepta cu drag.


La revedere, clasa a VIII-a 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu