vineri, 9 septembrie 2011

Vacanta la biblioteca - Cursul de limba engleza

A trecut ceva timp de cand nu ne-am mai intalnit, nu-i asa? Asta si datorita faptului ca imediat dupa programul "Vacanta la biblioteca" a urmat o alta vacanta, binemeritata, atat pentru mine, cat si pentru copii. Asa ca, abia acum am avut ragazul necesar sa prelucrez fotografiile si filmuletele si sa va arat tooot ce am facut noi in vara aceasta la noi, la biblioteca. Si cred ca avem ce sa va aratam!!!
Dupa cum v-am mai spus, in Programul "Vacanta la biblioteca" au fost cuprinse activitati de invatare si de loisir foarte variate, respectiv cursuri de limbi straine (engleza, spaniola, italiana), cursuri de utilizare a calculatorului, cursuri de fotografie, de origami si quiling, de dansuri populare si de teatru. Pe langa acestea, care au avut in vedere impletirea invatarii formale cu cea nonformala, am avut grija sa jucam si jocuri in biblioteca sau in curtea acesteia, ca doar este VACANTA!!!

O sa incep insa prezentarea mea cu activitatile desfasurate in cadrul cursului de limba engleza.
Cursurile de limba engleza s-au desfasurat pe tot parcursul programului de vacanta al bibliotecii in zilele de marti, intre orele 10-12.

Traineri: prof.Anamaria Sandulescu, voluntar Eliza Ceprazaru, voluntar Rares Manu
Participanti: 54 de copii

In predare au fost folosite site-urile:

Iata cateva imagini:

Cursul de Limba Engleza Slideshow: Crina’s trip to Comuna Pietrari (near Olanesti), Romania was created by TripAdvisor. See another Olanesti slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

Iata si cateva fragmente din timpul activitatilor desfasurate in cadrul cursului de limba engleza din perioada 21 iunie- 15 august 2011


Ideea de a petrece o vacanta activa, la biblioteca, a putut fi pusa in practica numai datorita modernizarii bibliotecii prin Programul Biblionet ! La asta s-a adaugat, dupa cum ati vazut, si sprijinirea actiunilor bibliotecii de catre echipa de voluntari inimosi care au facut ca tot ceea ce ne-am propus sa se indeplineasca...

Dupa cursul de limba engleza si dupa o ora de joaca in curtea bibliotecii
Ascultam instructiunile

Ce mai jucam?

Vreau si eu, si eu
Prinde coada dragonului!

Ne jucam de-a detectivii!
 in fiecare zi de marti a avut loc si cursul de origami si quiling intre orele 13-14 la care au participat un numar de 40 de copii si tineri care au invatat sa realizeze inimioare, catelusi, flori si pauni din hartie, dar si frumoase tablouri realizate prin tehnica quilling, modelele fiind preluate de pe youtube.



Origami- flori din hartie

Am reusit cu totii!

Alaturi de voluntarii bibliotecii


Sa infrumusetam Biblioteca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu