vineri, 23 septembrie 2011

Vacanta la biblioteca - rezultate

Cam asta a fost tot...
Sau poate nu?
Statistic, la toate cele 8 cursuri derulate de biblioteca in timpul vacantei de vara, pe parcursul a 2 luni de zile, un numar total de 250 de copii au participat la activitati, unii dintre acestia fiind inscrisi la toate cele 8 cursuri, venind zilnic la biblioteca. Astfel, frecventa inregistrata in aceasta perioada a fost ridicata, ajungandu-se la cifra record de 1133 de utilizatori in luna iulie, dintre care 751 de utilizatori au participat la programul de vacanta al bibliotecii.
Pe de alta parte, in urma derularii cursurilor de limbi straine, participantii la proiect si-au insusit cateva notiuni elementare (reguli de pronuntie, alfabet, numere, culori, formule de adresare, vocabular, elemente de gramatica. etc), au vizionat filme de desene animate in limbile invatate, au citit si tradus texte scurte, au invatat cantece in engleza, italiana si spaniola.
La cursul de utilizare a calculatorului, pe langa faptul ca au invatat sa redacteze un document word, sa editeze fotografii si sa lucreze on-line in prezi, au realizat un numar de 40 de prezentari power point si 38 de filmulete in Movie Maker prin care au scos in evidenta pasiunile fiecaruia dintre ei, de la flori si pisicute, la vulcani, dinozauri si camioane Monster Truck.

UNUL DIN FILMELE REALIZATE

Ne-am jucat cu acuarelele si am realizat 4 postere care acum pot fi admirate de catre toti vizitatorii bibliotecii, pe fiecare poster putandu-se citi gandurile fiecarui participant la curs; am realizat prin minunatele tehnici origami si quiling (despre care unii dintre ei nici nu aveau habar) frumoase obiecte decorative din hartie care atrag privirile imediat ce pasesti in biblioteca.
Am invatat sa jucam jocuri populare, asa cum se joaca pe la noi, dar si sa interpretam un text, pe care vrem sa-l prezentam la biblioteca, la cercul de teatru, dar si la un festival judetean.
Pentru a putea duce la bun sfarsit proiectul acesta care s-a bucurat de un interes deosebit, atat din partea copiilor, cat si din partea parintilor acestora, am avut alaturi de mine echipa de voluntari, tineri din localitatea noastra, care au sustinut cu mult entuziasm actiunile bibliotecii. Imi permit sa le multumesc inca o data tuturor: Eliza Ceprazaru, Eliza Berbecel, Ariana Manea, Denisa Antoana, Cristina Stroescu, Petruta Moghina, Georgiana Paun, Maria-Magdalena Popescu, Cristina Tudosescu, Rebecca Bratu, Teodora Mohora, Teo Serban, Rares Manu, Vlad Gainaru si prof.Anamaria Sandulescu.
Drept multumire pentru efortul depus de catre toti participantii, in ultima zi a proiectului "Vacanta la biblioteca", au fost daruite diplome si carti tuturor. Si pentru ca ne-am petrecut atata timp impreuna, ne-am jucat, ne-am distrat, dar am si invatat lucruri minunate, ne-am cunoscut mult mai bine unii pe ceilalti si am legat prietenii, in ultima zi petrecuta la biblioteca, parca nu ne mai puteam desparti...Asa ca am ramas sa vizionam impreuna filmul de desene animate "Happy Feet".

REZULTATE PROIECT

Aceasta a fost "Vacanta la biblioteca"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu