luni, 22 februarie 2021

”Eu citesc. Tu citești?”

 Biblioteca Publică Locală Pietrari participă la campania on-line de promovare a lecturii intitulată ”Eu citesc. Tu citești?” inițiată de Biblioteca Municipală "Radu Rosetti" Onești.



La fiecare început de an ne facem o listă de dorințe. Ne gândim la ce nu am apucat să facem în anul trecut, de ce dorințe am uitat, care s-au îndeplinit și ne scriem altele.
Mulți dintre noi ne-am trecut pe lista de dorințe la fiecare început de an: ”să citesc mai mult.” Am putea spune că este în top 10 dorințe de început de an. Dar, din păcate, de foarte puține ori, ne și ținem de această promisiune. Trece mai degrabă în rândul dorințelor la care nu ne mai gândim sau de care nu mai avem timp.
Au trecut deja mai multe zile din acesta an. Câte pagini ai apucat să citești? Noi ne-am propus anul acesta să te ajutăm să îți îndeplinești această dorință. Să citești. Să citești mai mult.
”Eu citesc, tu citești?” Așteptăm să ne răspunzi printr-un video în care să ne citești câteva rânduri din cartea ta preferată, ori din cartea aceea de pe noptieră, despre care spui mereu că mâine seară sigur o deschizi. Și să adresezi întrebarea mai departe.
Vrem să te încurajăm să-ți dai timp să citești. Și evident să vii la bibliotecă să împrumuți o carte și să citești.
Vrem să facem cititul și mersul la bibliotecă, din nou la modă.
Proiectul online ”Eu citesc, tu citești?” este o inițiativă a colegilor bibliotecari din cadrul Bibliotecii Municipale ”Radu Rosetti” Onești derulat în colaborare cu biblioteci din țară, printre care și Biblioteca Pietrari. Alături mi-au fost bibliovoluntarii meii dragi și copii înscriși la Cercul de lectură al bibliotecii ”Petale de lumină”

Daria Mărăcinescu, Daria Gorun, Alexandra Bârlan, Elena Popescu





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu