joi, 19 septembrie 2019

Ce am mai facut la noi, la biblioteca, in lunile AUGUST- SEPTEMBRIE...

Sa recapitulam, deci:
- 27 august 2019 - am fost vizitati si ne-am distrat alaturi de Forumul Cetatenesc pentru Actiune Sociala si Educatie Civica (FCASEC) și de minunații voluntari SEV din Turcia!
Thank you very much, Anto, Sofia, Onur, Murat and Eda, for every moment, for every smile, for this beautiful memories! And...see you soon! 
- 24 august 2019 - o toamna cu roade bogate la Wizards Code Club Pietrari:
Competiția de eseuri ce a fost câștigată de Elena noastră - premiu 1 - un M-bot; competiția pe Scratch câștigată de Daria noastră - premiu 1- drona; competiția de vlog a micilor coderi unde ne-am aflat pe lista câștigătorilor - premii- tricouri Code Kids pentru întreaga grupă a începătorilor; și, iată, competiția pe App Inventor câștigată de grupa de avansați ce a participat la concurs cu 4 aplicații de tip Quizz - premiul oferit fiind o excursie la București, la o companie de IT sau la o expoziție de tehnică și tehnologii

-12 august 2019 - Perseidele - o seara de neuitat!!! Alaturi de biblio-voluntarele Laura Simion si Tita Gabriela am organizat o seara de observatii astronomice. Cele doua fete sunt absolventele Scolii de astronomie de la Tg.Jiu, mentor Marcel Jinca.


"Biblioteca de semințe" este gata!
Etichetate, clasificate, aranjate în punguțe și rafturi speciale, semințele colectate în prima etapă a proiectului așteaptă să întâlnească alte surate, mai mult sau mai puțin asemănătoare, pentru a intra în campania de plantare din primăvara 2020.
Așa că, dacă vreți să avem o colecție bogată de semințe pentru schimbul din primăvara viitoare, noi vă așteptăm cu donații din recolta acestui an. Roșiile, ardeiul, morcovii, castraveții, vinetele, dar și mărarul, pătrunjelul, cimbrul, ca și alte legume, fructe sau chiar flori, sunt culese în această perioadă, iar semințele lor sunt puse la păstrare. Și unde pot fi păstrate mai bine? La "Biblioteca de semințe", desigur! 

- 5-19 august - "Adolescent School" 2019
Este posibil ca imaginea să conţină: text

- 8 august 2019 - Un alt proiect Erasmus+ la Pietrari:

”Coding with Outdoor Games”- se numără printre proiectele de schimb interșcolar KA229 aprobate!!!Acest proiect se datoreaza Wizards Code Club Pietrari. :)

- 7 august 2019 si 26 iulie 2019 - Workshop-uri Code Kids! Dezvoltarea personală și visele mari nu iau vacanță: ce înseamnă leadership, care este rolul acestuia intr-o echipă, cum putem să "vindem" mai bine un produs sau ce argumente putem folosi la prezentările din cadrul Târgurilor de știință, dar și despre lucrul în echipă și importanța unei bune comunicări în colectiv am aflat la workshop-urile din cadrul proiectului Code Kids, de la mentorii CEZ Vânzare, Fundația Progress și Societe Generale EBS.


-5 august - Primul vlog al Wizards Code Club Pietrari! Da,da! :)
Felicitări grupei începătorilor şi mult succes în competiţia de gen iniţiată de Fundaţia Progress în proiectul Code Kids!
Tare măndră sunt de Adrian Petrut, (să nu-i spuneţi, dar are un talent actoricesc aparte 🥰), Daryus Anica (maestru în editare video🥰) şi Cosmina Nicoleta (ambasadoarea noastră🥰) care au muncit din greu la realizarea acestui filmuleţ de prezentare şi care nu s-au lăsat învinşi de căderile repetate ale conexiunii internetului (ce să zic - mulţumim Telekom?!)! 

- am continuat activitatile din proiectul "Ora sa STIM" si in vacanta...

Foto

- ne-am intalnit saptamanal la Clubul de robotica pentru copii unde, am programat Arduino in fel si chip: primul M-bot programabil în Scratch este complet funcțional, am reușit să programăm stepper-ul motor, matricea LED și un display de temperatură  am programat senzorul de umiditate a solului, am testat codul compilat al proiectului "Sistem de monitorizare a parametrilor de mediu" ( Yeee! Mergeee! Mulțumim, Adrian Ursache!🤖💖) și am participat la prima lecție de electronică susținută de dl. Nicolae Cearli Florescu, cel care ne va fi alături de acum înainte, în pregătirea noastră viitoare, dar și în cea pentru competiția Nextlab.tech. Off! Ce bine e să ai prieteni, să fii ajutat atunci când dai de greu! Mulțumiri! Cei mici au invatat sa realizeze postere in Canva pentru competitia Back2School, cei mai mari au inceput pregatirile pentru Nextlab.tech.



Imagini activitati - Clubul de robotica





- 14 septembrie 2019 - Echipa noastră s-a situat pe Locul al II-lea în cadrul competiției naționale "Coolest Projects Tech Academy" organizată de Academia Coder Dojo participând cu un quizz realizat în AppInventor ce prezintă ODD-urile Agendei 2030.
Să vă mai spun că am avut echipe la trei dintre cele patru secțiuni, adică la "Visual programming" cu proiecte în Scratch, la "Aplicații mobile" cu proiecte în App Inventor, dar și la "Hardware"? Multe mulțumiri și felicitări tuturor, câștigători sau nu, dragii mei dragi! Sunteți minunați!
Mulțumim Fundației Progress și Simplon România pentru investiția în educația copiilor noștri! Rezultatele încep să apară, încet, încet...


- 14 septembrie 2019 - cu avansații Wizards, am reușit să "zburăm către stele", să aflăm multe lucruri noi despre rachete, sateliți, zboruri lunare sau spațiale, să ne distrăm în simulatoarele de zbor, să aprofundăm cunoștințele noastre legate de istoria aeronauticii sau pe cele despre tehnica aero-spațială, vizitând Expoziția NASA! O zi fantastică, un premiu binemeritat, o excursie de neuitat! 💖💖💖💖
Mulțumim frumos, Fundatia Progress!









- 9 septembrie 2019 

Gânduri frumoase la început de an şcolar din partea coderilor Wizards Code Club Pietrari!

Vă dorim şi ne dorim bucurii, reuşite, roade bogate şi multă putere de muncă pentru a le vedea împlinindu-se! <3


Cei șase mici vrăjitori ai codării, au castigat diferite premii in competiția Back2School derulată în proiectul Code Kids, competiție pentru care au învățat cum să realizeze aceste postere în programele de editare! Baftă, dragii mei dragi!


- 4 septembrie 2019 - am organizat o coder-drumetie la Baile Govora cu copiii mei frumosi!!!
O zi minunată, de relaxare, alături de copiii "mei" dragi, adică exact de ce aveam nevoie înainte de începerea școlii...





- 3 septembrie 2019 - "Voluntariatul este cel mai bun exemplu de democraţie. Votăm la alegeri, dar când te oferi voluntar, votezi în fiecare zi pentru comunitatea în care vrei să trăieşti."

Un certificat de apreciere ce ne onorează primit de biblioteca noastră, o recompensă și o recunoaștere pentru munca dusă de voluntarii noștri în proiectul "Biblioteca de semințe", proiect susținut și apreciat de Pro Vobis în Săptămâna Națională a Voluntariatului 2019.


- 1 septembrie 2019 - Wizards Code Club Pietrari la Maratonul Olteniei: o nouă întâlnire cu mentorii noștri de la Fundația Progress și o minunată oportunitate de a prezenta ce am învățat în proiectul Code Kids - matricea LED programată Arduino, stepper-motorul, roboții Lego, eco și m-bot, aplicațiile în AppInventor, codare, experimente științifice - "Vulcanul" și "Focul aprins din fum". Și...tare bine a mai fost! 🏆
Am avut și competitori în Cursa copiilor - Gabriel, Călin și Adrian - s-au clasat pe locurile 3, 5 și 7! Bravo! Iată că micii noștri coderi nu știu să stea doar în fața calculatorului, ci susțin mișcarea fizică și stilul de viață sănătos!
Să vă spun că ne-am și distrat? Păi, cum altfel?! 😊🥰
Așa am fost: o echipă de copii mari și mici, frumoși și deștepți, cum avem în toate cluburile de coding, care merită să fie susținută prin astfel de proiecte derulate de către CEZ Vânzări, partener Code Kids!💖
Mulțumiri tuturor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu